Někdo to rád horké





Někdo to rád horké.

Četla jsem článek - ano, jsem hrozně vzdělaná matka na MD, a ano bylo to v nějakém lifestylovém časáku, co mi leží na WC, kde jedině mám chvilku klidu si ho po částech přečíst.  Článek o tom, jak je dneska těžké být matkou. Ne, že by to v jiných dobách bylo nějaké terno nebo procházka růžovým sadem, ale v té naší je na matky vyvíjen takový tlak, že jen odolní jedinci vytrvají! 

Ne, nemám sebelítostivou, ani intelektuální chvilku - tu už jsem neměla dlouho. Jen přemýšlím, jestli je někde nějaká virtuální porota, jako třeba v krasobruslení, kde na konci zvedají ty čísílka a hodnotí umělecké provedení a jestli někdo nespadl.

Před porodem jsem byla celkem dlouho doma a kromě stěhování fyzického jsem se snažila poctivě připravit na novou životní roli a přestěhovat si v sobě několik postojů, zažitých stereotypů a vymezit se. Protože bez dítěte se vymezuje jedna radost. Byla to asi poslední chvilka, kdy jsem navštívila ty vykojené a bezmozkoidní diskuse na babyserverech, dozvěděla jsem se, že je asi tak milion způsobů, jak být dobrou matkou. Stačí si jen vybrat. Tak jsem se radostně vymezila, že budu prostě MNOU a hotovo.

Bohužel, mi to moc dlouho nevydrželo. Tedy asi přesně několik hodin po porodu. Ve chvíli, kdy se dostanete na velmi intimní pokoj s dalšími 5 matkami a jejich čerstvými křiklouny, začíná soutěž. A ta soutěž už asi nikdy neskončí. Kdo víc nakojil, kdo víc přibral, kdo má první zuby, kdo dřív leze, kdo se posadil a kdo už stojí, mluví, spí bez dudlíka, umí Máchův Máj nazpaměť, má tři tituly a spořádanou rodinu, kdo poskytnul roztomilejší vnouče...

Proto nerada chodím na písek, a vlastně všude, kde se sdružují gangy jiných matek.

Stejně jako nerada chodím na veřejná koupací prostranství.

Stejně jako nerada první den po Vánocích jako první téma k hovoru volím výčet dárků. Případně výčet navštívených destinací po prázdninách. Případně nových outfitů, aut a nemovitostí.

Zařekla jsem se, že už nebudu hodnotitel. Nejenom ostatních, ale i sebe. Je přece jedno, jestli má někdo dudlika, nebo menší prsa, nebo větší dům. Je úplně jedno, jestli splníte plán na 100, 50 nebo 200%. Koneckonců, už dávno nejedeme na pětiletky!

Komentáře

  1. Zdravím,
    jsem na tom podobně, i když mentálně na SD. Bylo to nejspíš outletové file a já teď ležím na WC. Prostě je mi těžko a přeze všechna nejlepší předsevzetí mám neprůchodný output. Ještě že je takové počasí, na pískoviště by se stejně jít nedalo.
    Jo a ta porota na hodnocení průběžně pracuje. Se zveřejněním výsledků ale samozřejmě nepospíchá, jak už to tak poroty dělají.
    Stránka má zajímavý vzhled, při zachování dobrého přehledu a čitelnosti.
    Vypadá to na podzimní podvečer, ale po vyhlédnutí z okna to může být i pozdní červnové dopoledne.
    Na závěr přeju spokojenost a zde velkou sledovanost.
    s.d.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s.d. nezklamal! A budižto jako první komentér zde :-* Snažila jsem se jako blázen, aby si i senioři přišli na své :-P Přeju brzkou průchodnost a děkuju!

      Vymazat
  2. Tak se mi zdá, že budu jakýsi mezičlánek komentátorů, ale doufám, že zdaleka ne jediný... Konečně se mi podařilo otevřít tohle okýnko do soukromí a života tvého a tvých nejbližších a je to fajn - když už nemáš ten ZA, tak tohle taky není špatný:) mimochodem, obrázky ze zapadlé vísky super***, další komentář už byl v mailu...papaM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fat boy slim

Teorie všeho

Bobule