Holky z kalendáře

Holky z kalendáře.
Když chodím jen tak po ulici a nemám zrovna jinou práci (jako chytat dudlíky nebo tišit neutišitelné), tak šmíruju kolemjdoucí. Ženy. Většina z nich si asi myslí, že „blbě čumím“, ale já prostě zkoumám a hodnotím. Jsem taková. Dělám to i v dopravních prostředcích nebo obchodě (tam se teda ale musím soustředit i na jiné důležité věci). Opomenu fakt, že v kladenských dopravních prostředcích je opravdu velká koncentrace divných, ušmudlaných, ošklivých a někdy i páchnoucích lidí, na které je lepší se nekoukat…
Krása je pomíjivá a individuální a asi vlastně není ani důležitá. Rozhodně neznamená, že ten člověk za něco stojí, ale.. ALE! Včera jsem šmírovala přede mnou jdoucí paní – možná slečnu – věk neurčitý. Vlasy vstala šla. Sukně modrá. Legíny neurčité barvy. Návleky (v srpnu?). Tenisky  pestrobarevné (neběžela, tak mi běžecké tretry přišly trochu navíc). Hadrový  batoh neurčité barvy (možná jela kempovat). Povzdechla jsem si. Pravda, možná na chvilku mě napadlo, že zatímco já klopýtám po rozsekaném chodníku v botičkách na klínku, ona by asi před možným nebezpečím ladně utekla. ALE!
Pokud bych si měla oblíknout fialové triko k oranžové sukni a modrým punčocháčům, budu asi nervózní. Jsem nervózní, i když Anýz má všechna vhodná barevně kombinovatelná bodyčka zrovna ve špíně a já musím zvolit neladící kombinaci. Možná je to nějaká úchylka.
Je mi ale smutno, když neladící matky táhnou za ruku stejně neladící dítě, které už asi napořád bude žít v tom, že květované elasťáky, kostkovaná sukýnka a pruhatá bundička jsou úplně v pořádku.
Kombinovat nekombinovatelné si může dovolit akorát Carrie Bradshaw – rsp. Patricia Field, která ji obléká. O Carrie si můj muž myslí, že je to nejošklivější žena na světě. Proto si vzal mě.
Nakupuju ve výprodejích, někdy v sekáči. Doma nosím tepláky a triko. Ale vždycky musí ladit.

P.S. Na obálce proslulého zářijového čísla americké Vogue z roku 2004 jsou mezi 9 supermodelkami hned 2 Češky.  Anna Wintour označila mimo jiné i je za budoucnost módního průmyslu.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fat boy slim

Teorie všeho

Bobule