Dům u jezera

Dům u jezera.
Různé kvízy si dělám spíš pro zábavu, abych se odreagovala, jejich výsledkům tudíž přikládám jen titěrný význam. Čím bizarnější název kvízu, tím víc se na něj těším. Poslední, kterým jsem se proklikala, mě například odhalil jako stoprocentní Američanku a světoobčanku k tomu!
Kdysi se mě nějaký člověk zeptal, jestli jsem víc kočka nebo pes. Zřejmě si chtěl na prvním rande ověřit, jestli jsem svéhlavá nebo spíš věrná. Ovšem to jsem tenkrát nevěděla, že jsem LABUŤ! Opomenu to, že tenhle tvor mi způsobil veřejné ponížení na vysoké škole, neboť jsem, biologicky a zoologicky vzdělaná od své matky, tvrdila, že labutě přece nelétají. Opomenu i to, že se mi pod pojmem labuť vybaví pouze balet, a toho jsem nechala asi ve 4letech.
Definice zněla nějak takto: máte skutečný smysl pro rodinu, hledáte partnera na celý život, jste věrní a chcete mít hodně dětí, a možná i dům u jezera. A je to. Našla jsem jediné slovo, které charakterizuje celou mou existenci! Celé moje bytí, touhy, sny a plány. LABUŤ! Víte, jak se vás nějaký intelektuál nad sklenkou vína zeptá: a jak by ses popsala. Nemusím už plýtvat cennými slovy. Prostě a jednoduše. Jsem LABUŤ.
Jenom bych možná poupravila pojem „hodně dětí“, jeden Anýz bohatě stačí!
Pokud chcete získat rozhřešení svého života a vědět, co jste nevěděli, stačí odpovědět na pár jednoduchých otázek typu: jestli dokážete dojít k ledničce, jestli preferujete salát nebo pstruha, nebo jestli vidíte muže jako dárce semena.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fat boy slim

Teorie všeho

Bobule