Pohádka máje

Pohádka máje.
Mám ráda květen. O dost víc než třeba leden nebo září. Je to prostě hezký měsíc s hezkým jménem a byla bych moc ráda, kdyby těch květnů bylo dvanáct.
Sice je tu takové předzvěstí plavkové sezóny, tudíž i nejsebevědomější žena se lehce zachvěje, že bude odhalovat svoje tělo (v rámci slušnosti) a možná nepatrně zauvažuje o nějaké té dietce. Jarní detox ráda nemám, je to skoro jako povinnost na Nový rok oficiálně ohlásit svoje předsevzetí. Tak i s jarem se skoro najisto počítá s tím, že shodíte zimní faldy a budete se v rámci té jarní euforie čistit. Určitě to má svoji logiku, ale stresuje mě to! Já z euforie spíš dostávám chuť k jídlu ještě větší a to teplé povětří úplně nabádá k tomu, abyste si někde na čerstvém vzduchu dali kávu či vínečko a k tomu něco na zub. A zeleninu tím rozhodně nemyslím.
Jsou teda momenty, kdy o detoxu vážně zauvažuju. To si třeba jdete zkusit úchvatné šatičky do kabinky, trochu arogantně šáhnete po velikosti, která se ještě nepovažuje za "plus size", a pak to přijde. Stojíte v tý mrňavý místnosti se zrcadly, která neúprosně zobrazí vaši postavu ze všech úhlů, šaty se zaseknou buď v horních partiích nebo v dolních, každopádně vypadáte jak špatně vytesanej svatej (jak říkala babička). To pak propadnete deprézi, kus oblečení nenávistně mrsknete na prodavačku, že se vám vlastně vůbec nelíbí a jdete svůj žal utopit v kávě se šlehačkou nebo koňakové špičce.
Po návratu domu zhlédnete motivační videa lidí, co se hecli a díky nějakému super účinnému cvičení mají postavu snů. Koukáte na ty proměnlivé obrázky zformovaných těl a je vám teskno, že vy jste stále ve fázi jedna.
Jednou jsem se taky hecla. Dokonce jsem se na to oblékla do sportovního úboru, spustila jsem video, kde řvala nějaká americká trenérka do duc duc hudby. Po 5 minutách skákání jsem zjistila, že se za mnou vlní Anýz do rytmu a náramně si to užívá. Drala se k obrazovce, aby viděla z první řady. Tak jsme se zasmály, trenérku jsem umlčela, a šly jsme si hrát na pejska. To je vlastně taky fyzicky dooost náročná aktivita!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fat boy slim

Teorie všeho

Bobule